جمعه, 14 آذر,1404
آدرس ایمیل
info[@t]beh-zone.ir

تاثیر عجیب شاپینگ بگ در تبلیغات و بازاریابی


تاثیر عجیب شاپینگ بگ در تبلیغات و بازاریابی

شاپینگ بگ پارچه ای نوع دیگر از محصولات پر طرفدار برای تبلیغات و بازاریابی است که در طرح، رنگ و اندازه های متفاوتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تبلیغ ریشه در زندگی اجتماعی انسان ها دارد و چیزی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند.

 

تبلیغات با ارائه آگاهی و اطلاعات در مورد محصول و خدمت، به مشتری در تصمیم گیری و انتخاب کمک می کند. تبلیغات هوشمندانه حتی می تواند به بیان تفاوت ها و تمایزات محصولات و خدمات برندها بپردازد. بر این اساس مشتریان بازار هدف با توجه به نیازشان و بودجه ای که دارند راحت تر می توانند محصول و یا خدمت مورد نظرشان را انتخاب نمایند. تبلیغات می تواند به صورت یک بروشور تبلیغاتی، پیام بازرگانی، بیلبورد تبلیغاتی و سایر موارد تبلیغاتی است.

شاپینگ بگ پارچه ای نوع دیگر از محصولات پر طرفدار برای تبلیغات و بازاریابی است که در طرح، رنگ و اندازه های متفاوتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

امروزه کشورهای توسعه یافته استفاده از نایلون را برای تبلیغات به دلیل غیر قابل بازیافت بودن آن ممنوع اعلام کردند که همین موضوع باعث افزایش استفاده بیش از پیش شاپینگ بگ پارچه ای شده است.

یکی دیگر از ویژگی های بگ تبلیغاتی نسبت به سایر موارد تبلیغاتی استفاده از رنگ های مختلف، و قابلیت چاپ روی آن است که این موضوع باعث افزایش پرستیژ برند فروشگاه یا شرکت می شود. طرحی که روی شاپینگ بگ چاپ می‌شود باید خلاقانه باشد. طرح چاپ شده باید به گونه ای باشد که در ذهن مخاطب بماند تا بتواند تبلیغات را به شیوه ای موثر انجام دهد.

 

می‌توان گفت مهم ترین عاملی که در تبلیغات با شاپینگ بگ تاثیرگذار است، طرحی است که روی آن چاپ می‌شود. شاپینگ بگ، تا مدتی توسط مشتری شما حمل می‌شود و خیلی افراد نیز عادت دارند که شاپینگ بگ ها را برای مصارف بعدی نگه دارند و آن ها را دور نیندازند که همین موضوع باعث می شود تا این ساک های پارچه ای تبدیل به یک ابراز بلند مدت بازاریابی شود. به این ترتیب، نام برند و فروشگاه شما تا مدتی در ذهن و یاد آن ها خواهد ماند و در صورتی که محصولی که خریداری کرده اند کیفیت مناسبی داشته باشد، مجددا برای خرید به شما مراجعه خواهند کرد و نام برند و فروشگاه شما به فراموشی سپرده نخواهد شد.

کیفیت بگ تبلیغاتی، استفاده از متریال مناسب، خوش دست بودن آن، راحتی حمل و نقل و زیبایی بصری عواملی هستند که می‌توانند به فروش بالاتر محصولات شما کمک کنند.

شاپینگ بگ با جنس های مختلفی از انواع پارچه بافته یا نبافته عرضه می‌شوند. همچنین برخی از این بگ ها دارای روکش هایی هستند که به کیفیت ساک دستی افزوده و موجب افزایش دوام و استحکام آن نیز می‌گردد. جنس پارچه ای بگ تبلیغاتی باعث شده تا این محصول با حفظ اصالت و سنتی بودن، مدرن نیز باشد.

با توجه به همه این دلایلی که ذکر شد می توان بگ تبلیغاتی را در شمار محصولی ماندگار و آینده دار دانست، جهت سرمایه گذاری در تولید، این محصول را ارزشمند معرفی کرد و هم استفاده تبلیغاتی از آن را سودمند و کارآمد خواند.

امتیاز شما به این مطلب چنده؟

نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است

نام شما
ایمیل
وب سایت
عنوان
نظرات


بیشتر بخوانید
آشنایی با کاربردها و فواید بی نظیر روغن آویشن
روغن آویشن از گیاه آویشن ساخته می شود که دارای بیش از ۴۰۰ نوع گونه است. آویشن گیاهی ، از خانواده ی نعناعيان است. اين گياه تا حدودي هميشه سبز است و دارای برگ های معطر است . روغن آويشن داراي خواصي بی ن...
ادامه مطلب >
کوله پشتی کوهنوردی و مسافرتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
شرکت های زیادی در دنیا به تولید کوله پشتی و سایر تجهیزات کمپینگ می پردازند. بعضی از این شرکت ها مانند ریی (REI) ، ای.ام.اس (EMS)، دیوتر (Deuter)، میلت (Millet) و لو آلپاین (Low Alpine) کوله پشتی های ...
ادامه مطلب >
بادی نوزاد چیست؟ راهنمای خرید بادی نوزاد دخترانه و پسرانه
لباس نوزادی انواع متفاوتی دارند که یادگیری تفاوت و کاربرد هریک از آن ها برای والدینی که می خواهند در آینده نزدیک صاحب فرزند شوند، بسیار ضروری است. بادی، رامپر، سرهمی، انواع لباس های ست باز و چند تکه ...
ادامه مطلب >
پافر زنانه چیست و چه تفاوتی با کاپشن و جلیقه زنانه دارد؟
پافر بیشتر یک بادگیر است اما به دلیل اینکه داخلش از پر است بسیار گرم کننده است. از پافر بیشتر در مناطق بادخیز و کوهستانی استفاده می شود. بیشتر پافرها قابلیت ضد آب دارند. شما از پافر می توانید در مهما...
ادامه مطلب >