یکشنبه, 30 اردیبهشت,1403
آدرس ایمیل
info[@t]beh-zone.ir

ویندوز ۱۱ سه‌شنبه، ۱۳ مهر رسما منتشر خواهد شد


ویندوز ۱۱ سه‌شنبه، ۱۳ مهر رسما منتشر خواهد شد

مایکروسافت رسما تأیید کرد ویندوز ۱۱ سیزدهم مهر رسما منتشر خواهد شد.بعد از مدت‌ها شایعه، مایکروسافت رسما تأیید کرد ویندوز ۱۱ سه‌شنبه، ۱۳ مهر، به‌رایگان برای تمامی کامپیوترهای دارای ویندوز ۱۰ رسما منتشر خواهد شد که حداقل سخت‌افزار مورد‌نیاز برای اجرای ویندوز ۱۱ را دارند.

طبق اعلام مایکروسافت، به‌روزرسانی به ویندوز ۱۱ از ۱۳ مهر شروع خواهد شد؛ اما این به‌روزرسانی مرحله‌به‌مرحله دردسترس خواهد بود و تمام کامپیوترهای واجد‌شرایط در همان روز اول ویندوز ۱۱ را دریافت نخواهند کرود و صاحبانشان باید مدتی صبر کنند.

 

آرون وودمن، مدیرکل بازاریابی ویندوز می‌گوید:

پس از تجربه موارد فوق‌العاده‌ای که از ویندوز ۱۰ یاد گرفته‌ایم، می‌خواهیم مطمئن شویم بهترین تجربه ممکن را برایتان فراهم می‌کنیم. انتظار داریم تمام کامپیوترهای واجدشرایط تا اواسط سال ۲۰۲۲ به‌رایگان به ویندوز ۱۱ ارتقا پیدا کنند.

مایکروسافت به‌زودی در بخش ویندوز آپدیت ویندوز ۱۰ پیامی مبنی‌بر پشتیبانی کامپیوتر شما از ویندوز ۱۱ نمایش خواهد داد. همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه PC Health Check کامپیوترشان را برای نصب ویندوز ۱۱ بررسی کنند.

حداقل مشخصات سخت‌افزاری سیستم موردنیاز برای اجرای ویندوز ۱۱ عبارت است از:

  • پردازنده‌ ۶۴ بیتی دوهسته‌ای با فرکانس یک گیگاهرتز
  • ۴ گیگابایت حافظه رم
  • ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • نمایشگر ۹ اینچی
  • رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸
  • پشتیبانی از UEFI و Secure Boot و TPM 2.0
  • پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۲ و WWWDM 2.x

البته اگر کامپیوتر شما از ویندوز ۱۱ پشتیبانی نمی‌کند، همچنان می‌توانید به استفاده از ویندوز ۱۰ ادامه دهید. مایکروسافت رسما اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۵ به پشتیبانی از ویندوز ۱۰ ادامه می‌دهد. هرچند مشخص نیست در چهار سال آینده، مایکروسافت چه به‌روزرسانی عمده‌ای برای ویندوز ۱۰ منتشر کند.

دیدگاه شما  درباره ویندوز ۱۱ چیست؟ آیا کامپیوتر شما از ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌کند؟

امتیاز شما به این مطلب چنده؟

نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است

نام شما
ایمیل
وب سایت
عنوان
نظرات


بیشتر بخوانید
بیماری‌ها را به دست اکالیپتوس بسپارید
اکالیپتوس فواید بسیاری برای سلامتی دارد. البته هنوز برخی از این فواید در تحقیقات به اثبات نرسیده‌اند. در ادامه به بررسی برخی خواص اکالیپتوس برای سلامتی می‌پردازیم.
ادامه مطلب >
آیا موهای کراتین شده را می توان رنگ کرد؟
مواد دکلره که برای روشن کردن موها استفاده می شود عامل اصلی سوختن مو است. وقتی موها سوخته یا خمیری می شود امکان از دست رفتن کامل مو نیز هست. گاهی مقدار آسیب به قدری زیاد است که مجبور می شوید موها را ک...
ادامه مطلب >
چگونه هل را پودر کنیم؟
قطعا برای ساخت ادویه های مختلف به پودر هل احتیاج دارید. پودر هل در ادویه ای گوناگونی از جمله انواع زیادی از ادویه های هندی استفاده می شود. برای تهیه پودر هل به شیوه های زیر عمل کنید.
ادامه مطلب >
با خوردن نسترن سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید:
 یک متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: میوه نسترن معجزه‌ای برای تقویت بدن به خصوص در شرایط کرونا بوده و نسرین،نسترن و نستر از نام‌های این گل زیباست.
ادامه مطلب >
تبدیل زباله‌های پلاستیکی به نفت
یک شرکت زباله‌های پلاستیکی را به نفت مفید تبدیل می‌کند و قصد دارد سالانه ۳۰ هزار تن زباله پلاستیکی مخلوط را به نفت تبدیل کند. 
ادامه مطلب >
راههای تشخیص سوسیس و کالباس فاسد از سالم
همه سوسیس و کالباس ها تاریخ انقضاء دارند حتی بهترین آنها و وقتی تاریخ آنها تمام شود باعث مسمومیت می شوند. قصد داریم در این باره مطلب مفیدی را برای مصرف کنندگان عزیز محصولات پروتئینی منتشر کنیم. با ما...
ادامه مطلب >
انتخاب سرویس پخت و پز مناسب
یکی از دغدغه های مهم هر خانم خانه‌دار و نوعروس برای لوازم آشپزخانه و جهیزیه، تهیه سرویس قابلمه است.انتخاب این ظروف بهتر است نسبت به نوع غذا و پخت و پزی که می خواهیم در آنها انجام دهیم، صورت گیرد. ظرو...
ادامه مطلب >
خواص اعجاب آور میوه گل نسترن چیست؟
کاربردهای دارویی گل نسترن در داروهای سنتی کاملاً مشهور و مستند است. میوه‌های این گل سرشار از ویتامین C هستند، مطمئناً برای سلامتی افراد مفیدند.گل نسترن همچنین مصارف زیادی در آشپزی، پزشکی و لوازم آرای...
ادامه مطلب >
آشنایی با خواص بخور اکالیپتوس
اکالیپتوس یکی از موثرترین روغنهای اساسی برای مشکلاتی مانند سرماخوردگی و سرفه است. اکالیپتوس یک تقویت کننده ایمنی طبیعی قوی است. 
ادامه مطلب >