یکشنبه, 30 اردیبهشت,1403
آدرس ایمیل
info[@t]beh-zone.ir

ایده تزیین آجیل شب یلدا به روش های هنرمندانه و خلاقانه


ایده تزیین آجیل شب یلدا به روش های هنرمندانه و خلاقانه

برای تزیین آجیل شب یلدا و شب عید عروس خانم ها داخل سینی ایده های ساده و در عین حال زیبایی وجود دارد که نشان دهنده ذوق و سلیقه شما هستند.

آجیل را می توان یکی از تنقلات ثابت سفره شب یلدا دانست، که دارای تنوع بالایی نیز می باشد و می توان آن را به شکل های مختلف برای شب یلدا دیزاین نمود و از این طریق زیبایی بیشتری به تزیینات شب یلدا بخشید. از این رو آشنایی با مدل های جدید و زیبا تزیین آجیل شب یلدا برای همه خصوصا تازه عروس و دامادها از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است که در این مطلب سعی می کنیم شما را با جدیدترین ایده ها در این زمینه آشنا سازیم. تا پایان همراه ما باشید.

 

در گذشته آجیل شب یلدا مثل آجیل هایی که امروز در سفهر هایمان میگذاریم رنگارنگ نبود ، و بیشتر شامل نخود چی، بادام ، پسته ، فندق و گردو میشد  به علاوه میوه های خشک شده مثل انجیر خشک ، بلگه خشک زرد آلو ، کشمش ، توت خشک و خرما . امروزه انواع تخمه ها مثل تخمه ژاپنی ، تخمه کدو ، تخمه آفتابگران ، تخمه هندوانه و بادام زمینی و بادام هندی هم به آجیل اضافه شده . به علاوه انواع میوه و خوراکی های جدید که مهمان جدید سفره شب یلدا و عید نوروز هستند.در این پست قصد داریم با نمایش عکس، چند روش ساده برای تزیین آجیل را چه آجیل عروس ،چه آجیل سفره عید یا آجیل شب یلدا به شما آموزش دهیم.

 

ایده تزیین آجیل

 

ایده تزیین آجیل

 

ایده تزیین آجیل

 

ایده تزیین آجیل

 

ایده تزیین آجیل

 

ایده تزیین آجیل

 

 

امیدواریم که از مشاهده تصاویر مربوط به انواع تزیین آجیل شب یلدا نهایت لذت را برده باشید و با الگوبرداری از این ایده و روش ها بهترین نوع تزیین را در شب یلدا در مهمانی های خود ارائه دهید.

امتیاز شما به این مطلب چنده؟
تزیین آجیل شب یلدا در جام تزیین ساده آجیل شب یلدا آموزش تزیین آجیل شب یلدا برای عروس تزیین آجیل شب یلدا با مقوا تزیین آجیل در ظرف گرد تزیین آجیل با تور تزیین آجیل شب یلدا در تنگ تزیین آجیل در تنگ شیشه ای ایده تزیین آجیل شب یلدا ایده برای تزیین آجیل شب یلدا تزیین آجیل شب یلدا اینستاگرام تزیین آجیل شب یلدا عروس تزیین آجیل در سبد تزیین آجیل شب یلدا تزیین آجیل شب یلدا برای عروس تزیین آجیل شب یلدا ساده تزیین آجیل شب یلدا برای دانش آموزان تزیین آجیل شب یلدای عروس تزیین آجیل شب یلدا ۱۴ آجیل شب یلدا تزیین تزیین گردو و بادام شب یلدا مدل آجیل شب یلدا مدل آجیل شب یلدا عروس مدل های تزیین آجیل شب یلدا مدل تزیین آجیل شب یلدا مدل آجیل شب یلدا برای عروس عکس مدل آجیل شب یلدا مدل چیدن آجیل شب یلدا مدل چیدمان آجیل شب یلدا مدل آجیل برای شب یلدا مدل باکس آجیل شب یلدا تزیین آجیل به شکل قلب عکس آجیل شب یلدا مدل آجیل یلدا جدیدترین مدل تزیین آجیل شب یلدا تزیین آجیل با مقوا تزیین آجیل یلدا به شکل انار

نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است

نام شما
ایمیل
وب سایت
عنوان
نظرات


بیشتر بخوانید
جناب خان در برنامه مژده لواسانی
جناب خان چهره مشهور برنامه خندوانه به همراه محمد بحرانی صداپیشه او، با حضور در یک برنامه تلویزیونی، شب متفاوتی را رقم زدند.
ادامه مطلب >
آموزش تهیه زولبیا و بامیه درخانه
از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین شیرینی های سفره ماه مبارک رمضان زولبیا بامیه است که اگر در منزل به صورت تازه تهیه و مصرف شوند مطمئنا سالم تر و به صرفه تر خواهد بود.
ادامه مطلب >
اثرات یک ذهنیت مثبت
برای داشتن ذهنیت مثبت شعارهای کتاب‌ها و سمینارهای انگیزشی را فراموش کنید. یک انسان سالم، خسته میشود، کلافه میشود، نگران میشود، می‌ترسد، احساس بد میکند و حالش هم بعضی وقت‌ها بد میشود – غیرممکن است همی...
ادامه مطلب >
نحوه زدن کرم پودر با براش
تقریباً بیشتر خانمها قبل از خارج شدن از خانه از پراستفاده ترین و دوست‌داشتنی‌ترین محصول آرایشی یعنی کرم پودر استفاده می‌کنند. چنانچه تا به حال نتوانسته اید آن‌ گونه که باید و شاید به کمک آن ظاهری یکد...
ادامه مطلب >
آیا الکل اسپرم را می‌کشد؟
یک مطالعه انجام شده در دانمارک نشان می دهد که مردان که عادت دارند هر روز هفته الکل مصرف کنند، کیفیت مایع منی کمتری از کسانی دارند که تنها یک یا دو بار در هفته الکل می نوشند. همچنین یک ارتباط مستقیم ب...
ادامه مطلب >
طرز تهیه ترشی متکا یک چاشنی خوش طعم و محبوب
ترشی متکا یکی از ترشی های سنتی شهمیرزاد و سمنان است که با سبزی کوهی متکا تهیه می شود ، این ترشی محلی به دلیل  خاصیت ضد فشار خونی که دارد بسیار پرطرفدار است. 
ادامه مطلب >
طریق مصرف و کاربرد فلفل پول بیبر در کجاست؟
پول بیبر نوعی فلفل  قرمز پرک شده نیمه خشک است که به عنوان ادویه ترکی در دنیا شناخته می شود ، از این ادویه می توانید به جای فلفل قرمز یا به عنوان تزئین روی انواع غذا استفاده کنید. 
ادامه مطلب >
فرش مناسب آشپزخانه چه ویژگی هایی دارد؟
فرش آشپزخانه در عین سادگی، از پچیده ترین انتخابها در دکوراسیون می باشد و برای انتخاب آن باید همه چیز، حتی میزان آشپزی را هم در نظر گرفت! 
ادامه مطلب >
انواع شکر خوراکی و مصارف گوناگون آنها
شکر یک ماده خوراکی است و جزء شیرین کننده هایی است که آن را هم در اشکال گوناگون (قند، نبات، شکر های رنگی و تزیینی) و هم مواد مصرفی فراوانی میتوان یافت. در ادامه با انواع مختلف شکر و مصارف آنها آشنا می...
ادامه مطلب >